Оберить офис
проспект Героїв Харкова 91

ул Оранжерейная №3

94525246 :: CITROËN

Опис

CITROËN 94525246

Шайба зливного болта піддону MATIZ

Шайба ЛаносМатізSparkАвео 12 пробки підона кратно 10 94525246 GM

Шайба ЛаносМатізSparkАвео 12 пробки підона кратно 10 94525246 GM

Прокладка сливной пробки поддона

Прокладка сливной пробки поддона

Прокладка сливной пробки поддона

Прокладка сливной пробки поддона

Шайба зливного болта піддону MATIZ

Шайба ЛаносМатізSparkАвео 12 пробки підона кратно 10 94525246 GM

Шайба ЛаносМатізSparkАвео 12 пробки підона кратно 10 94525246 GM

Прокладка сливной пробки поддона

Прокладка сливной пробки поддона

Прокладка сливной пробки поддона

Прокладка сливной пробки поддона

 

Интернет-магазин предлагает купить запчасть 94525246 производства CITROËN, чтобы осуществить покупку необходимо, выбрать наиболее интересующую Вас позицию - разные поставщики предлагают различные условия покупки деталей: разнообразные сроки поставки, цена и т. д. Так же мы предлагаем осуществить заказ автозапчастей 94525246 - CITROËN из Эмиратов и Соединенных Штатов, сроки поставок не много увеличиваются, но мы гарантируем, что найдем практически любую деталь даже на эксклюзивный автомобиль.

 

Цены
НаправлениеСрокНаявністьЦіна,грн.Придбати
дн. 4 74 грн
дн. 5 61 грн
дн. 2 44 грн
дн. 2 44 грн
дн. 20 46 грн
дн. 20 46 грн
дн. 20 51 грн
дн. 20 52 грн
3 дн. 4 71 грн
1 дн. 5 61 грн
1 дн. 2 44 грн
3 дн. 2 44 грн
15 дн. 20 46 грн
дн. 20 46 грн
дн. 20 1 грн
дн. 20 1 грн
Бренд

GM

GMGM
Наприкінці першого десятиліття XXI століття фінансовий стан GM сильно погіршився. 1 червня 2009 компанія приступила до процедури банкрутства (стаття 11-я федерального закону США про банкрутство) - до суду Південного федерального округу Нью-Йорка був поданий відповідний позов. Згідно з умовами банкрутства, уряд США надав компанії близько $ 30 млрд, а натомість отримало 60% акцій концерну, уряд Канади - 12% акцій за $ 9500000000, Об'єднана профспілка працівників автомобільної промисловості США (ОПРАП) - 17,5% акцій. Решта 10,5% акцій розділили між собою найбільші кредитори концерну. Президент США Барак Обама заявив, що держава не планує контролювати GM завжди і позбудеться від контрольного пакету акцій, як тільки покращиться фінансове становище концерну [6]. У результаті 10 липня 2009 [7] була створена нова незалежна компанія General Motors Company. Стара GM (General Motors Corporation) була перейменована в Motors Liquidation Company.

Передбачалося, що після банкрутства концерн буде розділений на дві компанії, в першу з яких увійдуть найбільш збиткові підрозділи, а в другу - найбільш прибуткові Chevrolet і Cadillac. Зокрема, в 2009 році GM планувала продати збитковий Opel, і одним з претендентів на покупку був консорціум компанії Magna International і російського Ощадбанку. Однак на початку листопада GM прийняла рішення залишити Opel собі, мотивуючи це намітився виходом галузі з кризи і небажанням йти з ринку малолітражних автомобілів [8].

В кінці 2010 року GM провів публічне розміщення акцій, що стало одним з найбільших в історії. В ході розміщення уряди США і Канади, що стали основними акціонерами при банкрутстві в 2009 році, реалізували свої акції на загальну суму $ 23,1 млрд

 

 

www.gm.com